3-4 gadi
Pirmsskolas skolotājas: Inga Brigere, Gundega Simsone
Pirmsskolas skolotāju palīgs: Santa Krastiņa
Dienas ritms
Laiks | Organizācija | Programmas |
7.00- 8.30 | Audzēkņu sagaidīšana,patstāvīgais darbs un sadarbība,rotaļas, vērojumi,individuālais darbs ar bērnu,sarunas ar vecākiem. | Saskarsmes, kultūras un sadzīves iemaņu veidošana |
8.30- 8.45 | Brokastis | Sadzīves iemaņu veidošana |
8.45-9.00 | Personīgās higiēnas ievērošana, rīta rosme. | Sadzīves iemaņu veidošana, un saskarsmes kultūras veidošana |
9.00-11.30 | Rīta aplis (dienas ritma, plānoto uzdevumu izvirzīšana un tēmas aktualizēšana)Integrŗētās rotaļnodarbības.Caurviju prasmju un zināšanu veidošana dažādās mācību jomās. | Attīstošie un izglītojošie uzdevumi no priekšmetu programmas atbilstoši bērnu attīstības līmenim. Starplaikos saskarsmes kultūras un sadzīves iemaņu veidošana. |
11.30-12.25 | Gatavošanās pastaigai.Pastaiga (vērojumi,eksperimenti,mācību ekskursijas, kustību aktivitātes svaigā gaisā u.c.)Atgriešanās no pastaigas.Personīgās higiēnas ievērošana pirms ēdienreizes. | Sadzīves iemaņu veidošana. Uzdevumi no priekšmetu programmas, zināšanu, iemaņu un prasmju nostiprināšana. |
12.25-12.45 | Pusdienas | Sadzīves iemaņu veidošana |
12.45-15.00 | Gatavošanās dienas miegam (higiēnas procedūras).Dienas miegs. | Sadzīves iemaņu veidošana, un saskarsmes kultūras veidošana |
15.00-15.30 | Gatavošanās pēcpusdienas aktivitātēm (mošanās no miega,ģērbšanās) Bērnu patstāvīgā darbība (personīgās higiēnas ievērošana pirms ēdientreizes). | Sadzīves iemaņu veidošana |
15.30-15.45 | Launags | Sadzīves iemaņu veidošana |
15.45-19.00 | Radošās rotaļas, individuālais darbs ar bērniem, darbs apakšgrupās,bērnu patstāvīgā darbība. Pārrunas ar vecākiem, konsultāciju sniegšana vecākiem. Pakāpeniska došanās uz mājām.Pulciņi. | Sadzīves kultūras veidošana. Uzdevumi no priekšmetu programmas prasmju un iemaņu nostiprināšanai, vingrināšanai. Rotaļas. |
Rotaļnodarbības
Nedēļas dienas | Pirmdiena | Otrdiena | Trešdiena | Ceturtdiena | Piektdiena |
3-4 g. “Taurenīši” Rotaļnodarbības | Integrētas rotaļnodarbības visas dienas garumā
Dabaszinātņu, matemātikas, valodas, tehnoloģiju, sociālā un pilsoniskās jomas. | ||||
Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas joma | Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas joma | ||||
Veselības un fiziskās aktivitātes joma(l) | Veselības un fiziskās aktivitātes joma (l) | Veselības un fiziskās aktivitātes joma (l) | |||
Veselības un fiziskās aktivitātes joma | Veselības un fiziskās aktivitātes joma |