3-4 gadi
Pirmsskolas skolotājas: Inga Brigere, Gundega Simsone
Pirmsskolas skolotāju palīgs: Santa Krastiņa
Dienas ritms
Laiks | Organizācija | |
7.00- 8.30 | Audzēkņu sagaidīšana, patstāvīgais darbs un sadarbība, rotaļas, vērojumi, individuālais darbs ar bērnu, sarunas ar vecākiem. | |
8.30- 8.45 | Brokastis | |
8.45-9.00 | Personīgās higiēnas ievērošana, rīta rosme. | |
9.00-10.25 | Rīta aplis (dienas ritma, logoritmikas vingrinājumi, plānoto uzdevumu izvirzīšana un tēmas aktualizēšana) Integŗētas rotaļnodarbības. Caurviju prasmju un zināšanu veidošana dažādās mācību jomās. | |
10.25-11.45 | Gatavošanās pastaigai. Pastaiga (vērojumi, eksperimenti, mācību ekskursijas, kustību aktivitātes svaigā gaisā u.c.)Atgriešanās no pastaigas. Personīgās higiēnas ievērošana pirms ēdienreizes. | |
11.45-12.15 | Pusdienas | |
12.15-15.00 | Gatavošanās dienas miegam (higiēnas procedūras).Dienas miegs/atpūta. | |
15.00-15.30 | Gatavošanās pēcpusdienas aktivitātēm (mošanās no miega, ģērbšanās) Bērnu patstāvīgā darbība (personīgās higiēnas ievērošana pirms ēdienreizes). | |
15.30-15.45 | Launags | |
15.45-19.00 | Radošās rotaļas, individuālais darbs ar bērniem, darbs apakšgrupās, bērnu patstāvīgā darbība. Pārrunas ar vecākiem, konsultāciju sniegšana vecākiem. Pakāpeniska došanās uz mājām. |
Rotaļnodarbības
Nedēļas dienas | Pirmdiena | Otrdiena | Trešdiena | Ceturtdiena | Piektdiena |
3-4 g. “Taurenīši” Rotaļnodarbības | Integrētas rotaļnodarbības visas dienas garumā
Dabaszinātņu, matemātikas, valodas, tehnoloģiju, sociālā un pilsoniskās jomas. | ||||
Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas joma 9.55-10.10 | Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas joma 9.55-10.10 | ||||
Veselības un fiziskās aktivitātes joma(l) | Veselības un fiziskās aktivitātes joma (l) | Veselības un fiziskās aktivitātes joma (l) | |||
Veselības un fiziskās aktivitātes joma 9.50-10.05 | Veselības un fiziskās aktivitātes joma 9.50-10.05 |