4 -5 gadi
Pirmsskolas skolotājas: Linda Grunte, Elīna Pagila
Pirmsskolas skolotāju palīgs: Lita Vītola
Dienas ritms
Laiks |
Organizācija |
|
7.00- 8.30 |
Audzēkņu sagaidīšana. Personīgās higiēnas ievērošana. Audzēkņu patstāvīgais darbs un sadarbība, rotaļas, vērojumi, individuālais darbs ar bērnu, sarunas ar vecākiem. |
|
8.30- 8.45 |
Brokastis |
|
8.45-9.00 |
Personīgās higiēnas ievērošana, rīta rosme. |
|
9.00-10.25 |
Rīta aplis (dienas ritma, logoritmikas vingrinājumi, plānoto uzdevumu izvirzīšana un tēmas aktualizēšana) Integrētās rotaļnodarbības. Caurviju prasmju un zināšanu veidošana dažādās mācību jomās. |
|
10.25-11.45 |
Gatavošanās pastaigai. Pastaiga (vērojumi, āra nodarbības, eksperimenti, priekšstatu nostiprināšana, kustību aktivitātes svaigā gaisā, mācību ekskursijas u.c.)Atgriešanās no pastaigas.Personīgās higiēnas ievērošana pirms ēdienreizes. |
|
11.45-12.15 |
Pusdienas |
|
12.15-15.00 |
Gatavošanās dienas miegam (personīgās higiēnas ievērošana pirms dienas miega). Dienas miegs vai atpūta. |
|
15.00-15.30 |
Gatavošanās pēcpusdienas aktivitātēm (mošanās no miega, ģerbšanās).Bērnu patstāvīgā darbība (personīgās higiēnas ievērošana pirms ēdienreizes) |
|
15.30-15.45 |
Launags |
|
15.45-19.00 |
Radošās rotaļas, individuālais darbs ar bērniem, darbs apakšgrupās, bērnu patstāvīgā darbība, aktivitātes svaigā gaisā, pārrunas ar vecākiem. |
|
|
|
|
Rotaļnodarbības
Nedēļas dienas | Pirmdiena | Otrdiena | Trešdiena | Ceturtdiena | Piektdiena |
4 -5 g. “Zemenītes” Rotaļnodarbības | Integrētas rotaļnodarbības visas dienas garumā
Dabaszinātņu, matemātikas, valodas, tehnoloģiju, sociālā un pilsoniskās jomas. | ||||
Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas joma 10.00-10.20 | Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas joma 9.05-9.25 | ||||
Veselības un fiziskās aktivitātes joma(l) | Veselības un fiziskās aktivitātes joma(l) | Veselības un fiziskās aktivitātes joma(l) | |||
Veselības un fiziskās aktivitātes joma 9.05-9.25 | Veselības un fiziskās aktivitātes joma 9.05-9.25 |